Pertemuan dengan orang- orang yang ada kuasa pengaruh

PWTC- Pada PBAKL 2007 ini juga, saya begitu teruja kerana berpeluang bertemu dengan orang ramai. Saya berkesempatan bertemu dengan beberapa orang ahli motivator dan penulis(mentor saya,Sdr Ahmad Fadzli Yusof, Zamri Mohamad, Shamsudin Kadir, Abid Abd, Ikram Wazir) kartunis MOY (Abg Jaa’far- ex Al Mashoor rupanya dia), juri Akademi Al Quran (Ust Zamri), pendakwah terkenal (Sdr. Shahkirit Kalkulal), dan beberapa kawan- kawan yang lain.

Walaupun sempat dipertemukan dengan beberapa orang ini sahaja, saya beruntung kerana ada beberapa pesanan yang diberikan kepada kepada saya yang boleh dikongsi bersama. Antaranya

1- Ahmad Fadzli Yusof, bakal pengganti Dr. Fadzillah Kamsah (mengikut ramalan Pn. Ainon- Sifu PTS) telah berpesan banyak perkara kepada saya. Antara perkara yang sangat penting adalah perkara positioning dan branding. TQ Abg Ahmad, kerana sentiasa memberi galakan dan idea power dahulu, kini dan selamanya!

2- Sdr. Shahkirit Kalkulal, telah berpesan kepada saya supaya terus menggiatkan usaha dakwah. Saya sangat mengkagumi kebolehan Sdr. Shahkirit dalam berhujah dengan fakta dan dalil dan beliau mengusai ilmu comparative religion. Saya sering mengikuti ceramah beliau “Interfaith Dialogue” ketika di kampus UIA, Gombak dahulu. Kita perlu melahirkan lebih ramai lagi Shahkirit!

“Berilah peringatan, sesungguhnya peringatan itu memberi manfaat kepada mukminin.”- maksud ayat alQuran

1 Comment

  1. Fadzli Yusof said,

    J0000006UTC 28, 2008 at 02.22 p06

    Terus berusaha..
    terus berjaya…
    Nanti kalau ada keluangan, boleh bertandang bersama.
    Sudah lama tidak bersua🙂

    Fadzli Yusof


Leave a Reply

